18 Aralık 2010 Cumartesi

Orijinal Fikirler...

 Geçtiğimiz haftalarda kızlara sketch kullanmalarını önerdiğimde sonucun bu kadar etkili olabileceğini tahmin etmemiştim. Sketch örnekleri gördükten sonra kendi şablonlarını kendileri oluşturma konusunda oldukça geliştiler. İnternetten başka sketchler indirip çalışanlar da var. Yukarıdaki çalışma bunlara bir örnek...Özgecan bu işi kaptı...
 11. sınıflardan Merve kulübümüze yeni katıldı ve bu ilk çalışması. Fazla söze gerek yok...Tek kelime ile harika. Benim çok hoşuma gitti.
 Özellikle de journaling konusundaki yaratıcılığı beni çok etkiledi...
 Bir de güzel görünüceğini düşündüğü birşeyi yapmaya üşenmiyor Merve. Kelebek ve yukarıdaki kumdan kale için çok uğraştı. Ama değdi. Ben Merve'nin sonraki çalışmalarını dört gözle bekliyorum.
 Yukarıdaki çalışma ise 11. sınıflardan Tuba'ya ait. Tuba bu işe ilk başladığında çok uğraştı, denedi ama aksilikler peşini bırakmamıştı. Ama emekleri karşılığını verdi ve iki güzel çalışmaya imza attı.
İşte bu da Tuba'dan bir başka çalışma....
Önümüzdeki hafta colour blocking tekniği ile ilgili çalışmaları yayınlayacağız inşallah. Bu hafta sınav haftası olduğu için gecikme yaşanabilir....Kızlar deli gibi ders çalışıyorlar bu hafta...Kolay gelsin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder